KUPUJ PRODUKTY PAMPERS NA FEEDO.PL I OTRZYMUJ PREZENTY

Powyższe prezenty otrzymasz za punkty Premium.

5-10% RABAT

NA WYBRANE MARKI

Rabat 10% zyskają posiadacze statusu Gold w Pampers Premium Programie, rabat 5% zyskają posiadacze statusu Silver. Rabat pojawi się automatycznie w koszyku. Promocja dotyczy marek Lenor, Ariel, Tide, Always i Naturella.

365 DNI GWARANCJI

ZWROTU TOWARU

W ramach Programu Pampers Premium możesz od statusu Bronze skorzystać z gwarancji zwrotu towaru w ciągu 365 dni od daty zakupu. Zwracany bądź wymieniany towar powinien spełniać wymogi opisane w Regulaminie Sklepu.

DARMOWA DOSTAWA

PRZY ZAKUPIE MIESIĘCZNEGO ZAPASU PAMPERS

Od statusu Bronze darmowa dostawa przy zakupie miesięcznego zapasu Pampers.

Upominki i inne benefity wybierz w pierwszym kroku w koszyku lub na swoim koncie po zalogowaniu, jeżeli posiadasz już co najmniej status BRONZE. Za zakupy Pampers zbieraj też punkty Feedo. Aktualny stan swoich punktów Premium i punktów Feedo zawsze możesz sprawdzić na swoim koncie i w koszyku. Body se připisují na účet zákazníka až po úhradě objednávky.

JAK DZIAŁA PAMPERS PREMIUM PROGRAM?

Program Pampers Premium nagradza za regularne zakupy produktów marki Pampers. Dzięki dokonanym zakupom otrzymasz specjalny status, w ramach którego dostaniesz mnóstwo prezentów i benefitów.

STATUS BRONZE

Status Bronze otrzymasz, jeśli kupisz produkty marki Pampers o wartości od 270 zł do 460 zł.

W ramach tego statusu otrzymasz od nas pierwsze upominki.

STATUS SILVER

Status Silver otrzymasz, jeśli kupisz produkty marki Pampers o wartości od 460 zł do 915 zł.

W ramach tego statusu otrzymasz od nas następne upominki przewidziane w ramach Programu.

+ Wszystkie benefity w ramach statusu Bronze

STATUS GOLD

Status Gold otrzymasz, jeśli kupisz produkty marki Pampers o wartości przekraczającej 915 zł.

W ramach tego statusu otrzymasz od nas wszystkie prezenty przewidziane w ramach Programu.

+ Wszystkie benefity w ramach statusów Bronze + Silver

Premium body sbíráte za vaše nákupy od 24.8.2015.

PRZYKŁAD ( swoją oś czasu znajdziesz w zakładce „Pampers Premium Program“ na swoim koncie):

  • Suma wszystkich zamówionych w ciągu ostatnich 6 miesięcy produktów Pampers określa Twój status.
  • Wcześniejsze zamówienia (sprzed 6 miesięcy) nie są brane pod uwagę podczas określania statusu.
  • Historia zamówień do dzisiaj.

Mama Anna kupiła w ciągu ostatnich 6 miesięcy produkty marki Pampers o łącznej wartości 594,95 zł, otrzymując status SILVER. Może wymienić zebrane punkty Premium na prezenty dostępne w ramach statusów SILVER i BRONZE. Aby utrzymać status SILVER w następnym miesiącu, powinna dokonać kolejnego zakupu produktów Pampers, ponieważ zamówienie z lutego nie będzie już brane pod uwagę przy określaniu statusu.

Im więcej regularnych zakupów dokonasz, tym lepsze prezenty otrzymasz. Regularne zakupy zapewnią utrzymanie posiadanego statusu. Zamówienie starsze niż sześć miesięcy nie będzie uwzględnione.


Wszystkie prezenty i benefity dostępne w ramach poszczególnych statusów otrzymasz za uzbierane punkty Premium, które dostaniesz za każdy zakup produktów Pampers.

JAK ZBIERAĆ PUNKTY PREMIUM?


1
Kup
Pampers
2
Zbieraj punkty:
6 punkty = 1 zł
3
Wymieniaj punkty
na nagrody w koszyku